Job 38 van 89


Report this listing

Solliciteren



Sales Administration


Functie

  • Create new customer master data, register contracts in the foreseen data management system (SAP), update where needed and take action in case of discrepancies, to ensure optimal data management.
  • Provide sales with relevant (commercial) information and support when needed, to optimally perform the sales activities.
  • Handle purchase orders, following the set procedures, to ensure a good follow-up and timely completion of that purchase order up to and including invoicing and necessary documents and certificates.
  • Timely create or request from customs brokers or government agencies the necessary documents for export orders. Approve invoices from these requests. Check of customerrequested documents with legal requirements.
  • Validate weekly planning with shipment points for next week’s upcoming orders and their loading timeslots, arrange transport land- and container-freight, follow-up of timely booking of loading slots, ensuring good process of self-billing and extra costs, and coordination with the shipping points concerning timeslots management system (Transporeon)

Jouw profiel

  • Good knowledge of English
  • Prior Experience in Customer Service or Supply chain
  • Good communication skills
  • Marketingoperaties van een website coördineren
  • Het marketingplan opstellen
    De ontwikkeling van de uitvoering van het marketingplan controleren
  • Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen
  • Het marketingbudget uitwerken en voor alle producten van de onderneming opvolgen
  • De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
  • Promotiemiddelen voor de producten uitdenken en de uitwerking controleren
  • Technische ondersteuning bieden aan commerciële krachten bij de lancering van commerciële actieplannen
  • De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, ...
  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
  • De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
  • Strategieën voor fondsenverwerving voor een goed doel of vereniging opstellen
    Campagnes voor fondsenwerving sturen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Marketingstudies uitvoeren
    Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...

Aanbod

Bedrijfsinfo

Beneo Remy is onderdeel van de Südzucker Group, een van de toonaangevende voedselproducenten in Europa Beneo staat voor het bijdragen aan goede voeding, met als uiteindelijk doel om mensen en dieren gezond te houden. De onderneming is zich volledig bewust van de verantwoordelijkheid die dit met zich meebrengt en gebruikt al hun expertise om nog betere menselijke en dierlijke voedingsstoffen te ontwikkelen. Opgericht in 2007 900 werknemers wereldwijd Actief in meer dan 75 landen 7 kantoren 5 productie sites


If you are interested we appreciate your online application. For more information related to this function, please contact:03 232 96 52.

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht